Kontakt
Napište nám:
Nejčastěji kladené otázky
Dobrý den, před cca 3 dny jsem si ve Vašem e-shopu objednal matrace. Můžete mi upřesnit, kdy budou matrace doručené?
Dobrý den, velmi rádi bychom Vás informovali průběžně, no o termínu dodání nedokážeme informovat s předstihem, protože všechny matrace se vyrábějí podle objednávek. Dokud nejsou matrace vyrobené, tak nedokážme přesněji informovat o stavu objednávky. Prosíme zákazníky o trpělivost, jakmile bude matrace předána přepravní...Více
Rádi bychom u Vás objednali matrace. Víte nám upřesnit, jak budou matrace zabalené při doručení? Budou srolované a zkomprimované nebo budou doručené v rozměru tak, jak je objednáme?
Přesnou informaci naleznete v detailu každé matrace v tabulce Specifikace. Je zde uvedeno jestli se dané matrace posílají zkomprimované nebo ne - případně do jaké šířky ještě ano a od jaké šířky se už nekomprimují.
Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale chybějí polštáře, které měly být doručené jako dárek zdarma.
V případě, že Vám byly matrace expedované v zkomprimovaném (srolovaném) stavu, tak pěnové anatomické polštářky nemusejí být na první pohled viditelné - je potřebné matrace rozbalit a polštářky by měly být přibalené uvnitř, jsou komprimované společně s matracemi. Pokud se v balíku polštáře nenacházejí, tak nás prosím ko...Více
Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale až při vybalování jsme si všimli, že fólie je natrhnutá a matrace je poškozená. Jak máme teď postupovat?
Nejlepší je vždy při přebírání zásilky si balík pořádně zkontrolovat a pokud zahlédnete jakékoliv poškození, tak je lepší zásilku radši nepřebírat. Tím, že kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez výhrad, zbavuje se zodpovědnosti za zásilku a případné poškození způsobené při přepravě už nelze bežně reklamovat. Pokud js...Více
Chtěli bychom si z vašeho e-shopu objednat matrace z akce 1+1, ale každá matrace by měla mít jiný rozměr. Je to možné?
Samozřejmě si můžete objednat i matrace 1+1 s různými rozměry. Tuto objednávku však neumí e-shop zpracovat standardně. Kontaktujte nás telefonicky nebo jednoduše nám pošlete prosím e-mailem název matrace, o kterou máte zájem a požadované rozměry. My Vám obratem připravíme cenovou nabídku. Obecně platí, že pokud budou o...Více
Vytvořil jsem ve vašem e-shopu objednávku a nepřišlo mi e-mailem žádné potvrzení. Chci se zeptat, jestli evidujete moji objednávku?
Vaši objednávku pravděpodobně máme zaevidovanou v našem e-shopu. Bohužel zákazníkům může někdy automaticky generovaný e-mail přijít do adresáře spam (nevyžádaná pošta) a ne mezi doručenou poštu. Než nás budete kontaktovat, zkuste prosim zkontrolovat poštu i v tomto adresáři.