Potřebujete poradit? +420 534 534 397, obchod@ortopedickematrace.cz

Přebral jsem poškozenou zásilku

Další otázky a odpovědi
Nejčastěji kladené otázky

Přebral jsem poškozenou zásilku

Dnes mi byla kurýrem doručena zásilka, ale až při vybalování jsme si všimli, že fólie je natrhnutá a matrace je poškozená. Jak máme teď postupovat?

Naše odpověď

Nejlepší je vždy při přebírání zásilky si balík pořádně zkontrolovat a pokud zahlédnete jakékoliv poškození, tak je lepší zásilku radši nepřebírat. Tím, že kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez výhrad, zbavuje se zodpovědnosti za zásilku a případné poškození způsobené při přepravě už nelze bežně reklamovat.

Pokud jste si nevšimli při předání poškození, ale až dodatečně, tak Vás poprosíme o vyhotovení a zaslání fotodokumentace na náš e-mail. Na základě posouzení těchto fotografií rozhodneme o dalším postupu a následně Vás budeme informovat. Vynasnažíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

heurekashoproku
Obrovský výběr — Odborné poradenství — Výhodné ceny — Doprava zdarma