Potřebujete poradit? +420 534 534 397, obchod@ortopedickematrace.cz

Reklamace vadné matrace

Další otázky a odpovědi

Reklamace vadné matrace

Matrace je vadná. Jak ji můžu reklamovat?

Naše odpověď

Naši zákazníci reklamují méně než 1 % prodaných výrobků ročně. 97 % reklamací vyřizujeme k jejich plné spokojenosti.

Pokud závadu odhalíte do 14 dnů od převzetí zboží, můžete výrobek vrátit i bez udání důvodů (v režimu odstoupení od smlouvy). I když se vám budeme snažit s dopravu zpět pomoci, nebudete ovšem mít nárok na úhradu dopravného. 

Pokud chcete závadu reklamovat (záruční doba všech výrobků je 24 měsíců od data převzetí), kontaktujte nás nejlépe telefonicky. Možná vás požádáme o fotodokumentaci a pak se s vámi domluvíme na způsobu řešení. Bude-li třeba výrobek odeslat zpět, poradíme vám, jak ho řádně zabalit, aby neutrpěl újmu. Pak pro něj vyšleme dopravce a dopravu zaplatíme.

Na posouzení vady máme ze zákona 30 dnů, výjimečně 60 dnů. Vyřízení nebudeme zdržovat. O výsledku reklamace a dalších krocích vás budeme informovat.

heurekashoproku
Obrovský výběr — Odborné poradenství — Výhodné ceny — Doprava zdarma